FOLLOWER

Thursday, February 26, 2015

CUBA BERSANGKA BAIK


Situasi keluar dari bank,
Kawasan bank tu memang gelap.
Serius gelap dan bank yg mmg tk ramai org,
Even dibandar.


Saya dan incik lalan keluar dari bank,
Kemudian kami berborak sambil membiarkan enjin kereta masing2 hidup.


Lepas berborak,
Saya salam incik lalan dan tgk incik lalan masuk kereta dulu, kemudian baru saya masuk ke kereta,
Saya tutup pintu kereta dan snap gambar diatas ni,


Actually sambil snap gambar,
Saya nampak ada seorang lelaki india berjalan kearah kereta saya. Saya buat tak tahu sbb menanti incik lalan gerak.


Baru je saya nk pakai belt,
Lelaki india ketuk cermin kereta saya kuat tanda nak jual barang. 3 kali dia ketuk memaksa saya buka tingkap. Saya geleng kepala kata tak nak,. Dia ketuk cermin kereta saya lagi. Kemudian Saya tekan hon.‎ Baru incik lalan gerak.


Saya musykil
1) malam2? Jual barang? Dikawasan gelap?
2) adakah kes rompak yg berlaku selalu begitu caranya, wanita keluar dari bank, baru masuk kereta dan kereta tak dilock pintu ditarik buka.
3) adakah niat dia nak mencuri @ serius nk jual barang ?


Seram gila.
Saya kol incik lalan
"Nampak tak india tadi ?"

Incik lalan :
"Tak nampak sbb tak toleh belakang"

Saya :
(---____---") dengar tak saya hon? 


Incik lalan :
"Dengar, ingatkn awak hon suruh gerak cepat, saya tengah buka plastik beg kerepek mase tu, tu lambat gerak"


Saya :
(---_____---")


Allhamdulillah tiada apa berlaku.
Bersangka baik lah kan :)


Lady faizal,
Fatinfashiekin


 

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...