FOLLOWER

NUFFNANG ADS

SAYA NAK MATI DULU

‎Situasi : dalam kereta
Radio : lagu TRIAD-NENG NONG NENG


RADIO :
Kau sayangku, kau cintaku, kau pacarku, diriku
Kau cantikku, kau manisku, kau lucuku, diriku

SAYA :
"Terime kasih..Terime kasih"

RADIO :
Kau genitku, kau nakalku, kau tetap jadi sayangku
Kau seksiku, kau centilku, kau manjaku, diriku

Ku ingin terus lama pacaran di sini
Ku terus mau hidup bersama kamu

SAYA :
Ishhh, puji-puji pula.. terima kasih..terime kasih..

INCIK LALAN :
Eh-Eh perasannnnn

SAYA :
Yela, dengar lagu ni lepastu kite kat dalam kereta berdua. Rasa macam awak tujukan lagu tu pada saya, tu saya ucap terime kasih hehe *kuatkan speaker radio*


RADIO :
Kau tawaku, kau tangisku, kau dramaku, hidupku
Kau terangku, kau gelapku, kau hidup dan matiku

Ku ingin terus lama pacaran di sini
Ku mau terus hidup bersama kamu


SAYA : 
Terime kasihhhh.. terime kasihhhhh *sambil pegang pipi*


RADIO :
Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng

Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng nong nang nong
Neng neng nong neng


INCIK LALAN :
Lagu apa pening-pening-pening niiiii.. neng neng nengg jeee

RADIO & SAYA :
Ku ingin terus lama pacaran di sini
Ku mau terus hidup bersama kamu
Ku ingin terus lama pacaran di sini
Ku mau terus hidup bersama kamu

Ku ingin terus lama pacaran di sini
Ku mau terus hidup bersama kamu


Lepas lagu habis :
Saya : terime kasih tujukan lagu untuk saya ye,
Hahahahah ;p

________________________________________

Lepastu perbualan bersambung :

Incik lalan :
Awak nanti dah tua, awak nak duduk kat rumah macammana?  

Saya :
Dimana ada awak, tu rumah paling best bagi saya, tempat saya tua. Ececececece. Hahahah.

Incik lalan :
Poyoo. Habis kalau saya mati takkan awak nak ikut gi kubur? 


Saya :
Saya nak mati dulu! Kalau perempuan, husband meninggal dia setia. Kalau lelaki, kawin lain....
Dan ada org kata, kalau kita kematian pasangan dan kita tak kawin lain, kat syurga nanti kite akan jumpa dia. Tapi kalau kawin lain, kita hanya jumpa pasangan baru kita, yg pertama tak jumpa.


Incik lalan :
Eh buat apa nk jumpa awak kat syurga, kat sana bidadari-bidadari cantik dah iringi saya tau. Haha
Tapi kebiasaannya laki lah meninggal dulu, lagi2 kite ni beza 10 tahun...


Saya :
Kalau macamtu kite mati sama-samalah, sehidup semati. Hehe . Dan yang, ingat ye, wahai bakal suami, jika saya meninggal, saya telah daftarkan diri sebagai penderma organ, so jenazah saya, pihak hospital akan uruskan, salurkan kepada yg memerlukan.


Incik lalan :
So nanti jasad awak kosong lah? 


Saya :
Yelaaa, nak bagi bantuan kat orang duit juta2 tak mampu, so saya bagi anggota badan lah. 


Incik lalan :
Eh so nanti kalau awk meninggal dulu, awak derma kan jantung awak pada anak dara yang cantik2 tau. Nanti saya datang pada dia dan kata "entah kenapa bila dekat dengan awak terasa degupan jantung kita sama, saya rindu dengan degupan jantung itu" hahaha

Saya :
*jeling* amboiiiii.. ha awak patut jd pengikrar penderma organ juga tau sebenarnya. 


Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments: