FOLLOWER

Saturday, January 3, 2015

SELEPAS NEW YEAR



Harini,
Bangun pagi senyum2,
Cari baju, Cari shawl, iron.


Ambil hp,
Mesej incik lalan kata rindu,
Ececece.


Biarkan perut lapar,
Sebab nak lunch sesama.
Ececece.


*ngada*
Saya memang ngada,
Bak bait lagu 150juta
"Sayang mungkin baran tak kira masa,
Tapi sayang tahan kalau yg salah saya,
Sayang mungkin saja keras kepala,
Tapi sayang manja bila kita berdua,
Saya kenal sayang saya"

-ok cuma part
"Sayang mungkin baran tk kira masa"
Tu bukan saya, kita tukar
"Sayang kuat bebel tak kira masa"
Ha baru ok. Haha


Apa kami buat,
Saya dah rangkum kan mengikut gambar,
Ala, rutin je.

Macam biasa lah setiap awal bulan,
Incik lalan ajk teman gi mydin,
Beli barang dapur dan snek2 makann dlm kereta,
Dan minuman dia.


Pergi tgk pameran perabt,
‎Ala2 ikea gituh.
Cuma nak ambil gmbr byak2,
Incik lalan bebel dia kata "behave, org pndg"
Eleeehhhh.


Petang tu,
Boring, ajak incik lalan makan satey.
Ha lah, baru saya perasan,
Bandar melaka tak ada port santai petang,
Yang banyak western food je,
X ada pun kedai roti canai melayu + satey melayu.
Semua mamak yang take over,
Ok. Maybe ada di kawasan kampung.
Tapi dikawasan bandar tak ada.
Ada pun 1-2 sahaja.
Kalau ada, confirm orang ramai,
Dh bosan lh piza / kenny rogers / macD.


So nasib saya baik,
Incik lalan ringan hati bawa saya ke 1 kwsan ni,
Gerai mustafa, satey dia memang best! 
Tapi selalu full! Gerai mcm pondok je,
Tapi orang ramai.
Maaf ler xda gambar ye,
Incik lalan bebel saya asyik bgambar 24jam,
So masa makan dia suruh letak hp. Hehe.
Tk bagi bergambar T_T
Gambar satey tu pun puas mrengek iols kata
"Nak 1 kepingggg je, nk update blog"


Nk bercinta dengan blogger,
Kena hati kering.
Kerana blogger akan ambil gambar tak kira masa, kawasan dan persekitaran.
Kerana blogger akan update even sekecil semut punya story.


Saya ni blogger suam kuku,
Saya anggap blog saya ni diari,
Iols memang suka tulis diari,
Since diari dh hilang zaman,
Blog ni lah diari saya.
Orang suke ke, x suke ke, iols tk peduli.
Yang penting, iols suka share cerita seharian.


Nanti iols nk tunjuk pada cucu,
Nak kata pada cucu :
Nenek sayangg kat atok tau dulu,
#fatinovelablogspot tu rentetan cerita cinta nenek dan atok‎. Cucu filemkan ye? Hahahah


Lady faizal,
Fatinfashiekin









No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...