FOLLOWER

NUFFNANG ADS

ADIK INCIK LALAN



Throwback :

Adik2 incik lalan sangat baik,
Kakak nadzirah, ita dan dikmat.


Nadzirah, 
Kami banyak kali dh pernah jumpa,
Masa kak belajar kat UPM dn praktikel,
Kerap juga lah kami jumpa.
So bila nk balik kedah,
X rasa kekok lah dah ada geng.


Ita,
Kali pertama saya jumpa masa saya tunang,
Tetapi actually even xpernah berjumpa,
Kami sangat ngam. Selalu contact.
Melalui fb lah, instagrm lh, whtsapp lah.
Sama citarasa, almaklumlah, sebaya :)
Bila jmpa kami terus blh ngam,
Bukan tu je, masa wedding ita,
Saya sendiri boleh ngam dengan kawan2 ita,
Mula2 mereka ingtkn saya ni kakak2,
Ita pn kenalkn saya ni kakak ipar. 
Masa ita bz ats pelamin dn saya duduk dgn kawan2 dia, sy tanya"eh, korang ni umur berapa? Sebaya ita kan?" dieorang angguk, 
Dann saya kata "eh, kita sebaya okeyyy!" lepastu dgn kawan2 ita pn saya boleh ngam.
Almaklumlah, sebayaaa. Hehe


Dikmat,
Adk bongsu dalam keluarga incik lalan,
Even bongsu tapi palinggg tinggi,
Sama mcm ita,
Tk pernah berjumpa,
Tapi kami selalu berhubung.
Dia yg drive bawa jalan2,
Pun sama juga, walau ptme kali jmp x kekok,
Boleh ngam.



Terime kasih semua atas layanan yg sangat baik,
Sangat-sangat happy...
Langsung tak rasa kekok,
Rasa happy je!!


Lady faizal,
Fatinfashiekin


No comments: