FOLLOWER

Wednesday, July 16, 2014

GAMBAR BIRTHDAY

Pada mulanya,
Saya plan baikkk punya k bt kjutan pd incik lalan,
Hari demi hari saya tunggu,
Yela, saya ni kan kepoh,
Semua benda nk cerita kt dia,
Langsung tk reti berahsia.
Kalau jmpe je mulut saya ni asyik
"Yang3, nk thuuu x.........." heehe

Tapi demi kejutan istimewe,
Saya kunci mulut ni. Haha

Tapi, hampeh,
2hari sebelum tarikh birthday dia tu,
Birthday idola dia DR MAHATHIR,
tgh2 malam dia mesej
"Harini birthday dr mahathir ! Br ingt,
Birthday dr faizal 2 hari lagi !!! Ptt lah sy ni bijak mcm dr mahathir,
Rupanya trikh hmpir hampir dekat !"

Hampeh betul.
Dah punya baik saya kunci mulut,
Boleh pulakkk dia ingt tarikh birthday diaaa.
Lepas dia msj tu,
Saya buat2 tidur,
Dia pula call " dh tidur ke ? Baca msej x ?"
Saya balas "eh xde mesej msuk pun" haha

Sehari sebelum birthday dia ulang lagi
Ingat kn birthday dia.
Dia kata "harini ada orang wishhh kitaaa,
Jangan jelesssss"
Saya kata, "siapa ?"
Incik lalan kata "cantik, seksi, menggoooda,
Namanya celcom"
Kurang asam betul. Huhu.
Tapi saya still bt muka blur je.

Apapun, masa trikh birthday incik lalan,
Semuaa bjalan lancar.
Dia gelakkkk je dn hpy spnjg hari
Allhamdulillah :)

Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...