FOLLOWER

Wednesday, July 23, 2014

PERSIAPAN RAYA 2014



Raya tahun ni,
Raya palingggg kedekut saya,
Bersama harapan bonus raya compny bagi
1 sen pun tak nak guna.
Lepastu direct transfr asb.
*tepuktangan*
 
 
Punyaaa lh kedekut,
Sehingga kn saya tk nak baju raya,
Tapi saya beruntg sbb dikurniakn mama yg mmhmi,
Masuk je bilik ade bju tgantung,
Rupanya mama belikn.
Hehe.
 
 
Sya rela xde baju raya, asalkan ada simpnn kawin.
iols nervouse ok, masa lajuu sgt !
Incik lalan mbebel je pelik tgk saya nervouse,
Dia kata "hantaran ****** pun stress2, pelik dia ni"
Bukan apa, seriously xnk bgntg pd duit hntran,
Sbb saya tahu lps kwin lg byk nk gune.
 

So impian saya,
Nk mjlis serba sderhana tp sempurne,
Mama dah bebel "janda kahwin pn meriah tau skg!"
Part ni saya cerite kt incik lalan,
Dia ketawe mengekek gila.
 
 
 
Last week pi KL teman incik lalan shopping raya,
Dalam masa yg sama farmasi pn ada bt event bbuka bsama,
Tapi x boleh join.
Mama abah sibuk cari bahan masakan munjung,
Incik lalan pula bz dengan shopping rya sbb raya tinggal seminggu,
So sy pun xda driver nk bawa ke hotel katerina,
Jadinya tpaksa menolak.
Tambahan pula, kn nk jimat.
Jauh pjalann dari tmpt saya nk gi event tu.
Bila calculate tak bbaloi,
Kalau ikut incik lalan, semua free.
Cuma duduk sebelah dn mbebel. Haha.
 
 
Ok, hrini 23/7,
Balik kerja nti,
Terus ke melaka sbb incik lalan ajk shopping,
saya pn nk cari buah tgn untuk mk ayah incik lalan,
Yela, kata nk jd menantu tsayangggg. Haha
Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...