FOLLOWER

Thursday, June 12, 2014

PERJALANAN MAJLIS PERTUNANGAN SAYA

Malam sebelum majlis :
tak boleh tidur. bukan malam pertama perkahwinan je xboleh tidur k,
malam majlis tunang pun tak boleh tidur. haha.
 
rungsing ada, nervouse ada, rasa takut ada.
macam-macam rasa.
 
keluarga incik lalan pn dh selamat check in di hotel tangkak.
lega, sbb at least xda stuck dalam jammed kt seremban yg
mmg sllu mjdi fenomena tiap kali weekend.
apatah lagi cuti sekolah.
 
 
 
pagi majlis :
bangun pagi, terus menghadap barangan hantaran,
cek kek samaada bermasalah atau tak,
kilat kn buah-buahan sambil ngap masuk kdalam mulut,
cek2 pelamin, vacuum rumah.
 
8pagi saya call incik lalan :
"kat mana ? dah breakfast belum ?"
 
incik lalan :
"kt Melaka, malam td direct balik Melaka, xtidur kat tangkak sbb
pagi ni nak ke secret recipe, awak kn nk secret recipe. kt tangkak x familiar kawasan,
lgsatu, baju pn ttinggal kt ayer keroh"
 
since 8.30pagi sampai 10.30pagi incik lalan tercangak kat depan secret recipe.
kesian2, semata-mata nk bg secret recipe.
 
 
12.30tengahari, saya dah mula makeup,
makeup sendirian berhad. no upah2 orang ni.
sonang, cuma saya tk reti kalau orang tenung saya makeup,
makin comot. saya kunci pintu,
kak ain dn family je dibenarkan masuk.


 
12.30-1.30petang, acara bergambar bersama keluarga.
dan sahabat tersayang,
hehe. masa ni lah posing2 sakan
 


 
 
2petang, incik lalan sampai rumah,
fuh, masa ni jantung kencanggg.
intai2 incik lalan disebalik tingkap dn celah2 org
sambil tutup muka dgn bunga
 
 


 
 
masa ni, tangan menggeletar,
sbb hbis perbincangan,
kena tunjukkn diri dikhalayak ramai,
kene tundukkn kepala,
tk boleh gelak kuat2,
tk boleh toleh kiri kanan.
kena tunduk kepala dan menjadi gadis ayu. haha
 

 
sarung cincin,
ketar hebat masa nii
 
 
 
 
 
selepas tu, selesai,
apalagi, bergambar ! hehe
nasib baik ada geng, adik2 incik lalan pun
suka bergambar ;)
 



 
 


 
Allhamdulillah majlis berjalan lancar,
saya sangat happy.
terima kasih sudi dating dari KL dan Kedah.
jemput dating lagi ye :)
 
 
 
 
 
LADY FAIZAL,
fatinfashiekin
 
 



 
 
 
 
 
 
 
 
 


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...