FOLLOWER

Sunday, June 15, 2014

AYAHANDA BETA, KEKASIH BETA

Assalamualaikum,

Selamat hari bapa to my abah. Incik anuar bin mohamed,
Semoga panjang umur, disejahtera kn kehidupan ddunia dan akhirat, dimurahkan rezeki dan sentiasa menjdi seorang yg dapat mberi manafaat yg baik kpada orang lain.


Saya dan abah adalah 2 orang yg tak sesuai untuk berbincang bsama,
Atau mengemukakan cadangan,
Kerana kami berdua miliki sikap yang sama.
Saya membawa imej "anak sulung keluarga"
Dn abah membawa imej "ketua keluarga".
Abah dengan pendapat abah,
Saya dengan pendapat saya,

Ketua keluarga :
Buat segala keputusan utk keluarga

Anak sulung :
Melindungi keluarga dari apa jua keputusan


Persamaan kami 1,
Nak yg terbaik untuk keluarga,
Memikirkan masa hadapan sbgai ssuatu yg serius.


Dear abah,
I love u more than u love me,
I will protect u more than u protect me,

"APA LAYAK AKU BAGI,
TAK TERBALAS SAMPAI MATI,
KAU SUNGGUH YANG PALING TINGGI,
ISTANAMU SYURGA NANTI"

AYAHANDA BETA KEKASIH BETA

Your daughter,
Fatinfashiekin



 
Sent from Samsung tablet

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...