FOLLOWER

Sunday, June 8, 2014

SENARAI HANTARAN DARI PEREMPUAN UNTUK LELAKI

Senarai hantaran pihak perempuan kepada pihak lelaki.

 
Mula2 actually nak bagi makanan je,
Tak ada baju2 ke perfume2 ni,
Mula2 just nk buat simple,
3 dulang berbalas 5 dulang.

Tapi, bila hampir majlis,
Incik lalan kata 3 bbalas 5 sikit sgt,
So weoLs bersetuju dengan
5 dulang berbalas 7 dulang.
Saya 7, dia 5 :)

Untuk hantaran pertunangan ni,
Actually weols dah fokus untuk raye je.



Antara barangannya

HANTARAN DARI PIHAK PEREMPUAN \


 1) SET LEVI'S



2) SET BAJU MELAYU



3) SET MINYAK WANGI HUGO BOSS




4) SIREH JUNJUNG



 5) COKLAT PEMANIS



6) KEK



 7) BUAH-BUAHAN




Bab2 barang hantaran ni mmg nampak simple,
Tapi leceh, ditambah pula klu psgan cerewet.
Haha.

ok, sekarang nk share, 
Hantaran dari incik lalan,
Banyak drama gila part brangan saya,
Dia suruh saya pilih brg utk diri sdri,
Tapi sy tgk at last,
Semua bukan pilihan saya,
Tapi incik lalan.

Mula2 plan bukan mainlh sy nk heels,
Kat dalam minda ni dh tbayang bayang,
Heels untuk raya sponsored by him.
Baju raya pun sponsered by him.
Syok-syok.

Tapi part heels saya nk semua dia x bkenan,
Katanya nti ssh nk letak dalm dulang hntran,
Lpstu incik lalan kata x manis org tua tgk
Heels tinggi2 tu nnti,
Kalau btul2 saya nk dia suh beli flat shoes.
*hampe hati*


At last dia belikan perfume (-_-)
Tak mo perfume,
Perfume free gift dari supplyer dn tester blmbak kt farmasi tu,
Dh x heran dah dgn bau bauan dh sbenarnya.

Tapi, tk mau jd psangan derhaka,
Ku turuti ja.hahaha
 

 













LADY FAIZAL,
fatinfashiekin

 

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...