FOLLOWER

Thursday, April 10, 2014

ALLHAMDULILLAH


 

Dia suka bercerita ttg impian dia dn apa yg dia nk bt utk masa depan.
Dia akan bercerita dengan khusyuk, penuh panjang lebar dan semangat.
Dia akan ulang2 dan ulang..

Saya dengar,
 tapi secara tk serius, Saya akan pandang dia kosong,
Saya cuma kata apa tbaik utk dia, tbaik utk saya.

Bg saya, Saya tk kisah ttg impian dia,
Apa ada skg pn sy dh lbh dari syukur.


Semalam, dia call, Dia kata impian dia hampir jadi nyata,
Allhamdulillah. Entah bla dia usahakannya pn sy tk psti,
Ingt kn skdar cakap kosong.

Tetpi, tebukti benarlah,
Allah tk mungkir janji bagi hambanya yg sntiasa berusaha.



#Allhamdulillah


withlove,
fatinfashiekin

 

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...