FOLLOWER

Monday, January 20, 2014

DENTAL STUDIO PAGOH MUAR

Salam.

Allhamdulillah--
Perkara paling scary dalam hidup dah berlalu iaitu nak berjumpa doktor gigi !!

Selama ni,
Kengerian melampaui batas.
Sanggup tak makan benda favorite asalkan tak jumpa doktor gigi.

Untill lah, memang tak boleh survive,
Kunyah ayam pun sakit.
So petang tadi, tak berfikir panjang.
Balik kerja terus ke dental studio !

Incik lalan lah,
Membebel suruh pi jumpda doktor gigi.
Saya kata "takut !! Nti doktor tu tergerudi gusi saya acanaaaaaa !!"
Pastu dia ketuk dahi saya.

Yela, ngeri ok. Pernah tau tgk cerita Mr Bean mgenai jumpa doktr gigi. Then dia ssuka hati buat main dengan alatan doktor tu. Ok. Maybe orang lain gelak besar. Saya ?? Berpeluh keseraman.

So setelah di brush kepala dengan incik lalan. Akhirnya dipaksa buka juga lah pintu hati. Plan nk buat sabtu. Cuz this saturday nk pi batu pahat dengan incik lalan. Plan jumpa pukul 12.30tghri, so 9am-11am tu saya bt appointment dgn doktr. But then pk semula, nti x dapat lah saya nak makan benda2 sedap !

Akhirnya buat keputusan jejak kaki juga ke dental studio. Gelabah ! Belum apa2, baru kat kaunter pendaftaran. Saya dah bising "takuttt-----" masuk ke bilik je saya dah kata "doktor jangan apa2 kan saya ye"... "Doktor jangan gerudi gusi saya ye".. Semua gelak besar.. Masa tu tangan dah seram sejuk membeku.

But then,
Tak sakit laaa !
Seronok ! Pasni nk datang lagi,
Nk cuci gigi :)
Berbaloi dengan bayaran !


Memang lah mahal berbanding gov,
Tk pa, gg sihat, doktor manis lemah lembut, pekerja periang. Saya lagi lah girang.

Dan saya bersyukur kerana kerjaya incik lalan doktor lain, bukan doktor gigi. Kerana saya yakin, kalau dia yang merawat gigi saya tadi. Confirm sekarang saya dah tak bergigi kerana dia selalu berniat jahat. Ataupun, setiap kali dia pegang mulut saya je, tangan dia habis dibaham saya kerana ketakutan. Hahahahaha. Betul juga kan ?

Ok. Gigi da sihat.
Nk tidur ! Gunait !

Kawan2, jom support dental studio.
Kak fara, kak lina, zaim, kimi. Semua dok mesej tanya macammna dental studio. Is it ok. Is it scary. Hehe. Kawan2, jgn risau ! Servis terbaik :)


#dentalstudio

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...