FOLLOWER

NUFFNANG ADS

CNY

Sale raya cina !!
Lepas dating dengan kak ain,
ke BP mall.

Raya cina ni incik lalan kena balik kedah, sebab ita tunang..
Saya pula bz disini..


So sebelum dia balik tu,
Saya kata "eh ! Tgh sale CNY ! Mgu depan balik kedah kan ? Tgk2 baju awak lah, yela, saya nak awak jaga penampilan awak. Makesure smart ye. Tak nak mak awak risau pk kan anak dia tk terjaga kat sini" hehe.

Kan sedap bila dengar orang kata "Dulu incik lalan lain ek.. Sekarang smart sejak dengan ekin" ha, so tgk lah sapa perunding imej. HAHAHA. Ups sorry. Saya mmg suka gelak besar.


Saya pantang 1) rambut dia panjang. Dulu kenal incik lalan rambut dia belah tengah. Bila tgk gambar lama, confirm aku gelak guling3 88kali. Ala2 tomok newboyz zaman dlu.


Ke2, soal kasut / selipar pun saya selalu membebel. Mana kasut meeting. Mana kasut nak pi farm. Mana selipar ke kedai runcit. Mana kasut santai pi outstation. Memang di bebelkan. Sebab dulu saya kenal dia. Dia jumpa saya pakai selipar jepun ! Ahahahahhahaa. Ups. Tgelak lgi besar.


Ke3, warna. Oleh kerana saya suka warna merah, banyakk--- baju dia warna merah. Dulu dia suka pakai warna lebam3. Kelabu lah. Aduh, mendung mataaa.


Tapi, apapun, saya tetap suka dia yang dulu dan sekarang ! Dia pula suka saya yang dulu, dulu berat saya 40kg sekarang 55kg. Siot lah tu kan. Hehe. Dulu tak da double chin. Sekarang double triple chin (-_-)

_________________________________________


Before maghrib sampai ke rumah semula, Allhamdulillah :)

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: