FOLLOWER

NUFFNANG ADS

BERBAKTI PADA TANAH

Incik lalan mmg suka menanam pokok2 ni. Bongsai la. Bunga la. Sayur laah. Bila dah gemuk2 besar2. Dibagi pada orang.
Terutama sayalah. Sapa lagi kan ?

Ikan bela gemuk2 pun dibagi saya.
Dah masak kek sedap2 pun dibagi saya.
Dah tanam bunga gmuk2 pn dbagi saya.


Macam saya ni. Kategori.
DIPAKSA AMBIL.
Sebenarnya dia nak bagi 2 pokok.
Tapi x muat, so bawa balik 1 dulu. Pasni ambil lagi.


Sepanjang perjalanan balik,
Kt traaficlight semua orang memandang. Menjeling saya yang tengah buat muka konon tak ada apa berlaku. Yela, ranting2 tu nk mencucuk leher k. Sidemirror tgh pun saya x nampak sbb ada pokok. Mesti orang pk "bagus awek kereta merah ni, sentiasa berbakti pada tanah, msti penyayang budaknya" hahahahah *pang!*


With love,
Fatinfashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: