FOLLOWER

Tuesday, September 3, 2013

SEDANG JAGA DIRI SENANG DIRI

Dia BBM,
Katanya seharian suntuk penuh seminar kemudian asyik makan. Katanya jaga diri. Katanya lagi, dia sedang jaga diri.

Tuhan,
Jagakan dia.

_________________________________________


Sebelum dia pergi, saya ada tanya dia soalan :

1) Apa number hp saya ?
Dia : 019---9329

2) Siapa nama penuh saya siap dengan nama abah sekali !?
Dia : *gelak besar* nak bt apa kena cakap nama penuh awak... Haha.

Yelah, kot2 ada terhilang tercicir kat sana. At least ingat number saya.

Benda simple dia selalu cuai.
Tu yang risau.
Bila dia gelabah, dia pelupa,

Wallet pun selalu lupa.
Hp selalu merata.
Charger hp tu pun kalau tak diingatkan,
Confirm lupe.

Tapi saya suka ingtkan dia.
Wajib.

With love,
FatinFashiekin



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...