FOLLOWER

Wednesday, September 4, 2013

KEBURUKAN CONTACT LENS

Asyik upload gambar pki glasses je kan ?
Kalini ok no glasses.

Yela, saya ni kan rabun.
Rabun kategori teruk.
Kategori cermin mata hilang saya serupa orang buta. Haha.

So saya akan pakai lens bila berjalan je.
Biasa2 malas lah. Lecey.
Ingat seronok pakai lens ?

1) Mata letih :
Sebab mengantuk tapi tak boleh tidur.

2) Mata pedih :
Kalau drive then dengan aircond, mata kering. Macam ada bulu mata dalam mata. Tak selesa.

3) Mata sakit :
Bila pakai maskara, kita nk cuci mata kita kan untuk sembahyang ? Dalam masa yg sama pakai contct lens. Memang kene sgt berhati-hati. Macam saya, saya suka pakai tisu basah dulu. So rasa pedih2 sket. Tk selesa.

4) Mata risau :
Nak jaga mata dari kena habuk lah. Dan macam2.

Lecey gila.

So bila jalan jauh dan simple baru lah pakai lens. Bila pakai lens. Baru lah boleh meluah kn rindu pada sunglass. Tu yg blambak gambar pakai sunglss. Haha.

Lagisatu, bila pakai sunglass,
Pipi rasa sikit leper,
Hidung rasa sikit naik. Huhu.
Macho gitu.

Bila bgambar incik lalan kata saya suka buat muka merajuk, muka tmenung, muka marah. SEBAB SEBENARNYA saya tk blh terima hakikat, pipi saya ni bila senyum lebarrrr sangat. Macam ni (@______________@)
Hhaahahahah


Bagi lah can sikit ea,
Nak melaram-melaram ni.
Dah lama rasa tk upload wajah sendiri
;p

Gadis Rabun Jauh,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...