FOLLOWER

Monday, September 2, 2013

KALI PERTAMA

Hei awak.
Jaga diri makan pakai perangai di tempat orang.

Tak ada saya kat sebelah untuk tegur setiap salahnya awak,
Setiap kedut baju awak,
Setiap lawak muka awak,
Setiap kusut rambut awak,

Tak ada saya kat sebelah untuk marah kan nyamuk kerana menggigit awak.

Tak ada saya kat sebelah untuk ingatkan bila sewajarnya awak makan dan memaksa keras awak untuk makan.

Tak ada saya kat sebelah untuk mendengar kutukan awak yang sentiasa bermodal untuk saya.


Dan kat sini,Tak ada siapa teman kan saya balik kerja macam selalu, *serams*


Saya balik 9.30malam,
Perjalanan balik ke rumah saya sangat seram. Berbukit dan dikelilingi kelapa sawit simedarby. Horror gile.

Dan tak berlampu jalan langsung.Rutin bertahun. 9.30 dia wajib pickup call. Even tengah duk dengan mber. At least 1 minit excuse kejap kata gi tandas ke. Sebab jalan yang saya lalui tu dalam 1km je tapi bbukit dan bselekoh. Nk bawa laju pun tak boleh, cari pasal langgar kelapa sawit.

Kebiasaan, kalau dia tertidur pun,Saya still akan call dan rasa puas hati lah even cuma dengar dia kata "hmm-hmm-hmm"..at least kalau tibe2 kereta rosak ke, ada dengar suara orang, rasa lega. Kalau kena culik ke, dia jd saksi. haha.


Saya tak call orang lain,Sebab kalau call mama msti mama jawab "kenapa call ? Takut pocong ke ?"Hah !! Masa tu kt tgh kelapa sawit, dengar statement "pocong".. Mampu !

Dulu pernah juga en lalan bt perangai, tgh2 gelap dia kata "cuba toleh belakag ada pontianak, depan ada pocongggg" menangis dan meraung saya ! Since tu dia tobat. Haha. Yela, kalau ada sakit jantung dan meninggal tkejut saya, tak ke menduda lagi dia ? Hahahah


Sekarang ? En lalan tak ada.Saya tunggu ada kereta ke motor ke,Baru saya lalu kawasan tu. Hahahah. Lantak lah orang pk saya nak merompak ke, merogol orang ke, yg penting rasa selamat bila ada orang lain lalu kawasan tu dengan saya. Fuhhhh. Kereta tu plahan, saya pelahan. Msti owner kereta depan ingat saya nak merompak dia kan ? Ampun lah bang ek ;p


With love,
FatinFashiekin
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...