FOLLOWER

NUFFNANG ADS

RUMAH IMPIAN BILA TUA


YAKIN PADA REZEKI ALLAH.
INSYAALLAH,
kalau kita usaha keras,
dengan nama Allah, tiada yg mustahil.

kami suka,
dalam kereta berdua,
pasang impian bersama ;)

RUMAH BAGAI ISTANA



hendaklah dikelilingi air mengelilingi rumah,
bangun pagi,
lepas breakfast bagi ikan koi makan ke,
ikan kelisa ke,
ikan paus pun boleh lah !
ada angsa berenang-renang bersama anaknya. wah.

LALUAN MEMASUKI RUMAH INDAH


ini impian incik lalan,
bila lalu UPM dia suka sangat pokok ni,
katanya laluan masuk rumah kena ada pokok besar ni,
then kat rumah nanti akan ada berekar ekar tanah,
hendaklah dikelilingi dengan pokok ini.


BINATANG PELIHARAAN (1)


Dia nk bela kuda katanya,
yelah, doktr haiwan kan. mcm2 nk dibela,
incik lalan boleh jalan2 naik kuda.

BINATANG PELIHARAAN (2)

Rusa !
katanya juga,
kalau ada tetamu datang rumah,
boleh tangkap sekor dan panggang. hahahha

sebenarnya bnyk lgi haiwan dia nk bela sebenarnya,
siapa ada ruangan main golf,
memanah lah.
hahahha



HALAMAN BELAKANG RUMAH DIPENUHI BUNGA LAVENDAR


mesti indah dan wangiiii ;)
SubhanaAllah. cantikkan ?

aha, sebelum nak ke taman lavendar ni,
nk buat satu lorong,



dan 1 tangga cantik :)



Haa, indah kan ?
tk salah kn berimpian ;p

dan masa tu,
nk ajak mama abah 
dan mk ayah incik lalan duk sama.
yelah, rumah dh macam istana kan.
hahahhaha

InsyaAllah.

fairytale girl,
FatinFashiekin


No comments: