FOLLOWER

Tuesday, June 11, 2013

MENYAKSIKAN PERLAWANAN JDT VS KELANTAN SECARA PERCUMA

Salam, hai :)

Saya mendapat mesej dari Kak Lily mengatakan bahawa, pihak #BarisanNasional menaja kami untuk menonton perlawanan akhir diantara JDT VS KELANTAN pada 29hb ini. Dari zon kami, ada 4 buah bas menanti. TQ BN, TQ KJ.

Saya pula, bila kak Lily sebut pada saya, saya terus terdiam. Yela, saya ni adalah seorang gadis yang mampu menangis kerana kekalahan perlawanan bola. Hehe. So saya pun kata pada kak lily. "Kak, ekin ni mudah depressed kalau kalah, semoga akak boleh bantu menenangkan ekin lah ye. Haha"..

Then dah beria nak minta cuti, dah gila bersemangat lah. Sebab dtaja perjalanan, tiket, jersey dan macam2. But then, kakAni kata dia nak cuti, kata kkaida nak ke mesyuarat lembaga pengarah.. So, sedih jugak. Tapi saya ni sejenis manusia yang pelik. Saya akan bayang kan dalam minda saya ada seorang gadis berwajah saya, berpakaian ahli syurga dan berkata "fatinfashiekin,usah bersedih. Setiap apa yang berlaku, ada hikmahnya, percayalah.. Redha kan.. Allah dah tentukan yang terbaik" haha. so saya ok lah. Momentum positif meningkat 100percent. Lupa hal bukit jalil.

Setelah seminggu berlalu, Tapi tadi kak ani kata : "ekin, akk tak jadi cuti 29hb, akk cuti 22hb.." Saya terdiam, terus teringat apa yang saya redha kan dan Allah permudahkan :)

Ada juga cakap kat abah "akak patut pergi tak ? Lan kata tempat macamtu tak sesuai dengan akak"..

Abah pun jawab "pergi lah kak, ni tengah bujang, ada juga pengalaman. Kalau dah kahwin nanti, dah ada anak, da susah"

Hmm,
So nantikan lah ea saya pergi ke tak.
Kalau pergi, uols doakan JDT menang. Kalau JDT kalah. Anggap saya tak pernah post apa2. Hahaha.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

-Namakuaku- said...

Kat pagoh eh?
Ada kosong?
Pendaftaran buat pd sapa eh?

FatiNoveLa said...

a,ah kt pagoh...
tk thu ada kosong x,
tnya lh bahagian pemuda dan putri umno ;)

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...