FOLLOWER

Friday, June 14, 2013

ALISYA AKILAH FATIN FAIZAL

Salam, hai ;)

harini saya nak update sebahagian gambar yang berjaya saya ambil
dari incik Lalan,
terima kasih kepada DSLR CANON 7D kerana menghasilkan
gambar yang menarik 


memulakan perjalanan ke kL
untuk shopping raya dan main salji.
topik shopping raya haritu saya dah update kan.
so harini saya cerita topik yang saya belum share kan lagi.



sampai i-city,
diberikan jacket percuma mengikut saiz badan,
agar tidak kebas melawan arus sejuk.
adik qila mula2 suka dia dapat baju pink2,
kakak dah mula merajuk sebab baju dia besar,
tapi bila masuk ke dalam,
haa, adik lah mula mengerang kesejukkan dan minta dukung.



kami dah masukk !!


siann incik lalan.
tak da gambar dia kan. 
so saya volunteer lah ambil kan. hehe.





HAHAHAHHAHA
masa dia pakai topi tu saya kata
'bukak2 ! nnti ada orang kata macam ni
abang ha, saya mahu tanya itu sikit soalan sama abang,
mana itu sama tempat main2 gelongsong dalam ini tempat'
-sebab ingat kan bang-la hahahaha
dia ketawa bdekah dekah saya cakap macamtu


haa, x pakai topi tu kan kachak haha


tengk muka masing-masing
"sila buat muka Sejukkkkk'
hahahahahah



ini baru comellll. hehe
kakak dah tutup smua muka sbb tlalu sejuk


dah nak balik


bye i-city,
nanti kami datang lagi ye ;)


lain2 gambar 





kakak yang nak berambut panjang,


adik yang ceria sepanjang masa


mereka diatas,
saya dibawa
*saya ditengah




adik konon tak nak senyum
hehe





WONDERLAND MELAKA













Seronok ada mereka,
riuh belaka,
semakin besar semakin best
sebab dah kenal kan,
jumpa je
"nak tidur rumah ibu"

nanti cuti sekolah datang lagi ye ;)

with love,
fatinfashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...