FOLLOWER

Monday, June 10, 2013

VICTORIA STATION

Salam, hai :)

Allhamdulillah perjalanan ke Tanah Aina, Pahang sangat lah menyeronokkan. Part paling best, saya langsunggg tak pancit. Haus ada lah. Tapi langsung tak ada lenguh. Boleh berlari laju. Bergelak ketawa dan tak penat mmerlukan untuk berhenti. Tapi oleh sebab team work, terpaksa berhenyi lah. Tunggu kawan2 dibelakang. Baru lah saya tahu dan faham, berkat excercse setiap malam sebelum tidur berjaya menguat kan stamina saya dan warm up memang penting, even dah selalu excrcse, tapi kalau tak warm up, kejang juga badan.

So dapat lah saya berlagak depan incik lalan dan kata "bila nak tawan Gunung Ledang ??" Hahahah *gila belagak.

Balik dari Tanah Aina,Pahang actually incik lalan yang ambil. Hewhew. Dia tunggu saya di solaris,mont kiara. Saya pun dah inform my mommy and my daddy yang incik lalan ambil so tk perlu risau2 tunggu saya pulang lewat. Turun je bas, terus sengih2 pada incik lalan. Then kol mama kata dah sampai dan incik lalan dah ada depan mata. Yela, mama risau lah kalau saya duk sorang2 kt tepi jalan, nanti kene culik camna.

Seminggu sebelum nak ke TanahAina saya dah booking incik lalan actually, dah minta tolong, dan dia pun ok, sebab dia nak makan steak. Kt melaka tak ada yg sedap katanya *cehh* so kami pun ke Victoria Station.

Layanan memang 5star lah kan. Senyum 24jam, terima kasih tak lekang dari bibir, macam raja dilayan. Bab steak saya ?? Incik lalan pilih. Saya ni bukan tekak western, ampun maaf lah ea, so masa banyak dihabiskan dengan merenung incik lalan makan. Manakala steak saya, cuma 3 potong je saya makan. Bebel gila incik lalan.

Then keluar je dari victoria station, saya merengek minta singgah ke 7Eleven. Roti gardenia lagi sedap !! Hahahahah. Incik lalan kata, kalau ke oversea ke dia tak mau ajak sebab dia kata saya cuma makan makanan jawa je. Siut. Hahahahaha

Hah ! Paling lawak gilaaa, masa tengah makan2, saya ternampak 4 ekor tikus mondok gemokk berlari lari. Oh my God !!!!! Lillahitaala, ini bukan main2, ini bukan tipu2, ini betl2... haha. Saya sendiri terkejut. Tk pernah seumr hidup saya pergi kedai makan nampak tikus tau. Tapi kat victoria station ada tikuss (-_-) hampir2 menjerit juga sambil tangan menunjuk tikus, tapi incik lalan suruh diam dan buat relax. Tak bagi saya inform pelayan.. yelaaa, takut pelanggan lain lari bertempiaran kan sebab kat bawah kaki masing2 ada tikus. Ahhahaha. Nasib lah iols ni baik uols, kalau jahat, saya claim dn saman victoria station dan kata lah pencemaran ke ape ke. Confirm iols kaya. Hehe

Ok2. Ha, mengenai ekspdisi saya ke tanah aina pahang, nnti saya cerita ye ;) ok. Babai.

With love,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...