FOLLOWER

Sunday, June 16, 2013

BERDESUP KE IKEA

Masuk ikea actually yang sangat seronoknya bila dapat tgk showroom dan tgk gelagat orang ramai.

Dan cuci mata,
Lebih memerhati kan kawasan kitchen,
Dan saya menguap3.

Saya bab mencantikkan dapur,
Saya kurang kreatif,
Bagi saya biarlah Mudah dicapai,
Mudah dikemas kini kan,
Mudah dibersihkan,
Dan kemas dalam semua nya.
Dan undang2 saya, warna kena ada tema. Sebab bagi saya, warna ni mengambarkan mood.
So saya tk suka something yang banyak colour, bkerawang.. Nope..
Saya sangat simple dan mudah..

So incik lalan bab dapur sangat happy dia. Saya kalau bab ruang tamu dn bilik tdr, saya pula excited. Dia pula menguap. Hehe

*Sorry kebanyakkan gambar hanya dibahagian dapur.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...