FOLLOWER

NUFFNANG ADS

( UPM )FAKULTI PERUBATAN VETERINAR

Sementara menanti farid datang,
Incik lalan bawa saya round UPM.
Tunjuk tempat dia belajar.

Maaf lah gambar buruk.
Sebab snap pic while driving.

Motif dia tunjuk ?
Sebab nak cerita zaman muda dia.
Ok lah, layan kan je. Hehe.

Dia cerita dia belajar kat mana,
Tidur kat mana,
Amik konvo kat mana,
Kat sekitar tu mana kandang kuda,
Mana kandang anjing..
Haa, begitu lah.

Siap cerita,
Dulu dia dengan kawan dia ada buat surat cinta kat ustazah,
Yang lawaknya saling tiru,
So ayat sama.
At last, kena reject. Tp masing2 tk rasa segan kena reject sbb pmpn tu smbg bljr kat oversea. Katanya kene reject pn x malu lah sebab tk bjumpa lagi.
Ceh ! Boleh ek dia cerita dia ngorat pmpn lain depan kekasih ?
Nasib baik saya sporting. Hal lama.
Chill. Heehe.

Tapi sekarang fakulti ni da dipindahkan ke kawasan lain. so kandang-kandang pn terbiar buruk.

Apapun, best :)

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: