FOLLOWER

Monday, February 4, 2013

GAMATTTT DARI MELAKA KE KL

Kalau saya, berdua dengan dia ke KL
Confirmm gamat !
Berdua lah.
Kalau ada orang kat belakang,
Saya akan jadi malu-malu kucing ;p

Tak caya ?
Tengk step by step gambar.
Tengk part incik lalan.
Sepanjang jalan dia bleter,
Bersungguh membebel.
Siap tarik-tarik tudung.
Dia memang main kasar.

Hahahha

Sebenarnya saya berusaha ambil gambar berdua dengan dia.
Tapi dia tak suka ambil gambar,
So saya buat2 ambil gambar saya,
Padahal gambar dia pn msk. Hehe.

So jarak melaka-KL mmg mcm dekat gila, sebab mcm2 kejadian lah dlm kereta.
Makanan tertumpah,
Menyanyi dalam kereta,
Tolong kopek kacang,
Bergaduh tukar tune radio,
Dan semalam,
Tiap kali nampak kamera AES je kami buat "peace !!!!" Masa onthewy pergilh.
Belagak gila ! Hahahaa
But, ontheway balik,
Kena saman dengan AES (-_-)

Kalau lh incik lalan tahu sy upload gmbr ni, memang masak dia membebel.
Konfirmm bdarah telinga HAHA
Padan muka !

Ok, bye

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...