FOLLOWER

NUFFNANG ADS

ATARIKOI ( specialized in imported Japanese Carps )

Bagi penggemar ikan koi tegar,
WAJIB datang ke sini. Di Damansara Utama, berhampiran sri pentas TV3.

Ikan koi dia besar-besarrr !
Saiz peha saya. Bila ikan tu buka mulut minta disuap kan ikan,
Terasa mengerikan. Hehe.

Kalau kedai ikan lain kan bbau hanyir lah, tapi bila pi Atarikoi ni. Rasa tenag dn damai. Ditengah bandar, tiba-tiba ada kedai ikan yang menenangkan.

Incik lalan excited gila,
Sebelum sampai dia da kata "jangan terkejut tengk harga dia..."

Ceh !

Apapun, memang best.
Pekerja dia pn surf kita terbaik.
Melayani karnah incik lalan yang sgt rumit. Leceh,

Dia cari ikan koi yg ada corak seimbang ?
Warna putih yang kebiruan lah ?
Saya ? Cuma nampak ikan tu bewarna putih tompok merah dn hitam.
Part ksenian lain, tak nampak.

Masa incik lalan bz cari ikan,
Saya layan diri sorang-sorang,
Duduk tepi kolam ikan.
So ontheway balik dalam kereta,
Dia tanya "tadi tgk seronok main ikan, dah suka lah tu kan ??" Sambil senyum.

Saya ? "Eh tak lah, kt kolam tadi sambil tngk tu saya bfikir, macammana ikan koi bernafas ? Knapa kt hidung dia bulat dn ada sisik nipis ? Kenapa dia asyik ngangakan mulut ? Ikan koi faham bhsa malaysia tak, yela dari jepun kan ? Ape perasaan ikan koi jadi ikan ?"

Incik lalan buat muka camni :
(-____-")

HAHAHAHA

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: