FOLLOWER

Wednesday, February 13, 2013

KERANA BBM PUTUS SAHABAT

Salam

BBM telah dengan jayanya membuatkan encik kawan (kawan laki) saya terasa hati. Dan mengeluarkan statement di twitter menyatakan ketidakpuasan hati atas sebab hilangnya dia dari senarai kawan BBM saya, even telah saya nyatakan dan jelaskan sebab-sebabnya.


Its awkward okey
*kerut kening*

Encik kawan saya update tweet. Saya pun duk komen lah sambil gelak-gelak. Bagi pendapat. Kawan-kawan kan. But, Bila baca status seterusnya. La, rupanya dia perli saya. Laa.. status yang saya komen tu untuk saya la.. (-_-) "lembab betul awak ni fatin"

Dush
*tepuk kepala sendiri*


Tak ada BBM, whatsapp kan boleh ? Sama je. Saya tak kan approve ssuka hati contact bagi BBM saya. Bukan awak seorang. Sebab status di BBM saya mengalahkan twitter. Dikhuatiri memualkan. Mengelikan dan menjelikkan

Sebagai kawan perempuan, saya rasa segan dan malu pula. BBM saya ada 3 je contact (incik lalan, my aunty dan adik incik lalan) Ala, wahida dengan my aunty okey. Tapi untuk umum segan. Even kawan sendiri.

Dan saya dah explain pada awak kan ?
Oh mgkin ! awak terasa hati. Dan berfikir bahawa saya ni memilih kawan ? Senang melupakan kawan ?

Tak.
*geleng kapla. Eh kepala*


Contoh status BBM ( contoh ok) :
"Anjew, BBM pong tark balas !! Alarh !! Benciw ! Benciw ! Benciw ! Majuk ah itew camniey. Penat taw tunggu anjew bawlas BBM itew"


Memualkan kan ?
Menjelikkan kan ?

Haaaaaaa,
Tu lah namanya "privasi" hehe
Dan I need privacy.

Kt FB saya dengan incik lalan tak saling bertegur sapa, sebb dia da tua tak reti FB. Kt twitter pun dia x reti balas apa, cuma reti baca sbb email akan update bila saya tegur dia. Dan laman btegur sapa kami cuma BBM. Perli dia kt status. Dia reply. Malu untuk saya pamerkan pada kalian.


Saya minta maaf,
Saya harap hilang marah awak pada saya.
Saya mgaku salah sebab memang nampak bakhil gila lah kan, pinn BBM pun kedekut. Ye tak ? Hehe

Ok. Jgn marah-marah nanti cepat tua.
HAHA.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

MizzTina said...

boley pulak cenggitu.. akak pun sm, bbm dh xlayan dh.. byk contact dh delete..

FatiNoveLa said...

untk kwan2 sy rasa whatsapp lg better, cuma kdg2 org skelilg tgk kita pki BB. nk pin BBM. bila tk bg kata sombg. haih. padahal, blh whatsapp. kn ? hehe

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...