FOLLOWER

Tuesday, February 12, 2013

KERETA IDAMAN BMW X6

BMW X6 adalah kereta yang sangat saya idam-idam kan ! Sangat ranggi, sexy, mengiurkan dan lasak !

Nak satu ! Nak satu !

Tadi saya tanya incik lalan,
Bila nak belikan saya BMW X6 ?
Dia kata kalau dia jutawan pn x mungkin dia akan belikan untuk saya (-_-)

Saya kata lagi :
"Saya selalu doakan Allah murahkan rezeki awak atau pun saya, saya percaya pada rezeki Allah. InsyaAllah suatu hari nanti dimurahkan rezeki kita"

Dia kata :
"Amin, doa-doakan lah ye.. InsyaAllah"

Saya kata lagi :
"Suatu hari nanti, kita dh jadi suami isteri.. saya sambut awak balik kerja. Saya buka pintu, salam dan cium tangan awak, capai briefcase awak. Kemudian awak senyum pada saya dan kata
"abang ada surprise untuk sayang"

kemudian awak ambil tangan saya, pimpin tangan saya, awak suruh saya pejam mata. Awak bawa saya ke garaj rumah kita dan awak bisik pada saya
"Dulu masa kita belum jutawan macam sekarang, sayang pernah kata, sayang doa minta abang murah rezeki. Dan sayang pnh kata, saya nak kan BMW X6, dan selalu berangan memiliki X6.. atas segala kasih sayang, perhatian, kesetiaan dn kesanggupan susah senang bersama disisi, abang hadiahkan BMW X6 ni untuk sayang" dan awak pun suruh saya buka mata, dan didepan mata saya ada sebiji BMW X6 bewarna merah pojaan hati saya !"

WAHHHHHH !!!!
NAK SAAATUUUUUUUUUUU !!!
NAKKKK !!!!

Incik lalan :
Penglipur lara betul lah dia ni !! Kuat berangan ! Jangan harap !!! Hahahah


(-_-)

Eleh, tak salah pn berangan.
Kata FatiNOVELA. Kan ? Kan ?

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...