FOLLOWER

Sunday, January 13, 2013

WEDDING AND CZ12

13113 : cantik kan tarikh ?
Sebab cantiknya tarikh,
Ramai memilih untuk berkahwin pada hari ini. Allhamdulillah cuaca pun cun saja.

Arah kami, PALOH ! Paloh kat mana ? Negeri9 ? Ye, jawapan anda salah. Paloh di Batu Pahat. Huhu. Suasana majlis memang penuh. 4 pengantin 1 majlis. Bersesak. So bila bersesak, kesian pada tetamu yang terpingga-pingga menunggu orang habis makan untuk menyambung giliran.

Nauzubillahiminzaliq, semoga majlis saya nanti tetamu dilayan bagai raja. Yela, masa saya duduk pun dengar bisik-bisik orang complain. Rasa sangat tak syok. Makanan lambat topup. Cawan lambat topup. Dan kanopi warna kuning (-_-) so uall akan nampak nasi pelangi warna kuning, nasi putih pun warna kuning. Semua warna kuning.

Kelebihan, lauk memang best !!! Sedap !! Sangat memuaskan. Sangat mengenyangkan !! Nak tambah nasi lagi, malu ;p

Ontheway balik, kami sekeluarga terus ke Pusat Bandar BP. Ke square one. Tengk movie ! Actually tak banyak cerita best, yang okey : The Hobbit / CZ12 / minyak dagu.

The hobbit saya dah tengk dengan incik lalan. Lupe nk tulis review tentang the hobbit lah. Free2 nanti saya buat k. Apapun, at last saya memilih cerita lakonan Jackie Chan (CZ12). Saya sendiri yakin, jackie chan tak kan menghampakan :)

Dan seperti yang saya jangka dan duga. Memang best ! Kelakar ! Dan aksi. Awal tengk pun gelak besar tau. uall patut bawa family tonton cerita ni. Ala, bwak BF pun boleh, saya ada suggest pada incik lalan juga.

6pm, kami sekeluarga lepak santai diwarung Parit Setongkat menikmati sup gear box yang penuhhh lemak untuk dihirup ! Fuhhhh, darah tinggi. Hehe.

Ok. Tu je,
Gambar tak da.
Malas nak amik.

Panas, berpeluh,
Then kejar masa sana sini.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...