FOLLOWER

Thursday, December 6, 2012

KEMALANGAN

Harini busy.
Pagi-pagi jumpa pe****.
Busyyyyy sangat lah.
Tapi macam biasa,
Tak settle-settle.
1 hal ke 1 hal akan mengambil masa,
Bukan sekadar cap jari dan tandatangan sebab membabitkan banyak pihak.

Kemudian,
Ke jabatan i********.
Kt simpang saya follow 1 honda city ni,
Follow dia lah, tapi tiba-tiba dia BREKKK.
"Bum !!!!!!!"

Saya telah melanggar kereta honda city tersebut dengan jayanya di simpang jabatan tersebut. Bukan salah saya,
Nononono. Salah honda city tu.

Dia brek mengejut sebab dia x tahu simpang nk masuk ke jabatan tu
Tapi tgah mencari tiba-tiba dia jumpa simpang dan dia pun BREKK,
SO DIA BERSALAH

Lepas accident tu,
Saya parkinglah kereta saya.
Turunkan kaki kanan disamping wedges yang setebal 3 inci..
Buka sunglasses hitam.
Letak dikepala.
Tutp pintu kereta dengan kuat !
Berjalan dengan keadaan berkerut kening memaksa encik honda city tu keluar. Orang kereta belakang semua dah sah memang tengk. Accident kan ? Rakyat malaysia kan jakon tengk accident.

Si pemilik honda city tersengih dari dalam kereta. Tak buka tingkap pun.
Tahuuu punnn dia takutttt
Saya berleter di luar kerete sambil menjerit "abanggggg !!!!!!!! Kenape brek tibe-tibee !!!!!!! "

Pemilik kereta tu sapa lagi kalau bukan incik lalan. Kereta dia sikit je calar, polish maybe hilanglah. Kereta saya ????????
Huh. Depan k. Huhh.

Yang geram nya,
Dia tak kelua kerete lepastu suh kita parking kt tempat lain. Orang yang memandang memang tak faham ape2. Dieorang ingatkan kami saling tak mengenali.

Kesimpulannya sekarang,
Dia macam biasa tak mengaku salahhh.
Nasib baik lah gf sendiri langgar kerete bf. So teruk camna pun boleh settle tepi even asyik-asyik :

Him : "Bagi saya cakap dulu"
Me : "no ! Saya cakap dulu !"

So berulang lah membuktikan sapa salah sapa betul. Call mama dan cerite, mama kata : "padan muka, mesti lan membebel" see, mama pun kata saya salah ???????

Tak aci. Tak adil.

So kes settle camna ?
Kami menyalah kan simpang jalan.
SIMPANG TU YANG SALAH.
Tutup kes.

But its funny,
GF melanggar kerete BF.
HAHAHA
Dah agak da, dia kalau bawa kerete suka sangat brek mengejut


Pukul 3 nanti ada hal lagi,
Cepat lah siap ! Cepat lah siap !
Busy ni !


With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Anonymous said...

Ijin Berkunjung gan, ditunggu Kunjungan baliknya
Also visit my web blog ... Jersey Bola

FatiNoveLa said...

Okey :) http://jerseybola.sector3shop.com/

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...