FOLLOWER

Thursday, December 6, 2012

BAJU LONG DRESS KENDURI KAHWIN

My cousie kan kahwin haritu,
So saya beli long dress tu dari FatinSuhana. Dalam gambar.
Pehh, mengancam.
Bila dapat ? (-_-)

Memang cantik,
Dengan bunga dia.
Kain pun sejuk dan jatuh.
Tapi pada ketingian 170cm ??
Saya cuma 155cm je. Huhu

Maknanya rezeki adik incik lalan
Sebab adik incik lalan tinggi.
Incik lalan je lebih kurang saya.
HAHA. Sebabtu dia duk selalu kata,
"Kalau ikut balik kedah, awak paling pendek..." Ceh,

Sejak dari tu menyesal tgk baju online,
Asal saya pilih je sure tak saiz,
Kk Alai cantik je kalau pakai long dress,
Bila saya ?? Ketod. Huhu
Bila saiz okey,
Tang perut pula spoil.
Macam mengandung 3 bulan.
Tak seksi.

Nampaknya,
Kena diet hebat lagi !!
Come on !
Come on !

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...