FOLLOWER

Tuesday, October 2, 2012

FREE BACKGROUND BLOGG (NONE)

Assalamualaikum

hai ! sekali lagi saya menyalin pakai my blog.
before this saya menggunakan tema warna coklat.
dan bila buka bloge je selalu terfikir

"apasal blog aku warna coklat?"
"kenapa macam warna orang2 tua?"
"hiyuuu, coklat bukan warna kegemaran saya ok"
"suramnya, coklatnyaa"

so dengan jaya nya menukar blog ini
kepadaaaa PUTIH !!!!

"kenapa putih?"

macamni ceritanya, mula-mula
saya mencari lah background blog yang free,
tapi semua nya berkerawang bagai,
rase macam ada semak samun pula bila saya try.

then, give up.
tak cari dah background free,
then godek-godek.
hmm, tahu kan godek2 tu ape ?
dalam bahasa omputeh "try to learn something new"
yaka ? atau dalam bahasa pasarnya nya
"hentam keromo"
bukak layout lah. HTML segala bagai ditekan,
last-last saya pilih warna
NONE
tahu tak none tu ape ? kosong ?
so sebenarnya blog saya ni backgroundnya
adalah NONE. tak ada apa, kosong.
cuma kolum2 je. dan tukar warna tittle.
tu je. puas hati !!

nak upah blog designer tak mampu,
nak ikut2 tutorial leceh.
cara terbaik, hentam !
suka ke tak suka sendiri buat.
nanti kalau bosan, tukar pula yang lain.

yang pentinggg,
blog ni dapat pakaian baru !!! ;D


*peace*

with love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...