FOLLOWER

Tuesday, September 25, 2012

THIS YEAR

Assalamualaikum

what ???? next week oktober ok.
so another 3 month untuk berakhirnya 2012.
seriously, perasaan nak memasuki 2013 membuatkan saya takut
dan selalu berfikir dan terfikir
"makin tua hoi !"
memang lah tak ada tua mana punn
cuma umur muda remaja semakin meninggal kan diri ni

serius risau okey !
semakin meningkat usia,
so semakin lah serius perkara mengenai future yg harus
difikirkan tau.

apapun untuk 2012 ni sangat berasa bangga,
azam berjaya di kekal kan prestasi yg baik !

this year tak ada pun shopping apa2 bnd remeh,
inflasi sifar.
saving more more more !
tak kisah orang nak kata kedekut ke apa,
tak pedulik ! haha

tempat tinggal : family
permakanan : family
kt farmasi  (makan) : pantry

see, dari situ dah jimat byak !
bab dating pula, 
saya tak bagi incik lalan ajak saya pi kdai makan
macam sebelum2 ni,
bila datingg je macam2 makan..,
this year banyak bila dating je
saya akan memasak dari rumah dan bawa ke melaka,
kami makan sama2 kat mana2
sambil tu dating lah.
see, jimat ! disamping dapat ambil hati dia
dan tunjukkan kewanitaan saya ni. HAHA
*point sebenar adalah ayt yg di bold kn


lepastu, still tak ada apa2 komitment langsung,
nikmat bujang ni sangat2 terasa,
kadang2 kesian tgk orang lain,
hutang kereta, rumah, dan lain2.
rasa lega duduk dengan family dan dekat dengan bf.
memang berbaloi !


with love,
FatinFashiekin



DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...