FOLLOWER

Tuesday, September 25, 2012

MIMPI

Anganan saya pada hari ini, hopefully, one day saya dapat menunaikan haji by my own money, then sponser my family, then ajak dan sponser pula sahabat handai yang disayangi. Menunaikan haji, beribadat dan berkumpul di Rumah Allah bersama-sama ! BY MY OWN MONEY !

Tanpa mimpi, impian tak mungkin jadi knyataan. Tanpa impian tak mungkin cita-cita dapat kita tunaikan :)

I'm hold : tak luak sedikit pun rezeki kita kalau kita ikhlas dan redha dalam hati untuk bantu orang lain, dalam erti kata lain, MENJADI ORANG YG DAPAT MBERI MANFAAT KEPADA ORANG LAIN. Allah tu Maha Pemurah.

Cuba kau cuba, contoh : kau sembahyang di masjid, kemudian kau terpandang tabung masjid. Hati tergerak nak mderma, tapi bila kau tgk wallet, cuma ada rm10. Redha kan dan ikhlas kn hati, senyum dan bergembira dengan nilai yang kau dah sedekah tu dn tanam dalam hati "DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI". Percaya lah, kau akan tenang gembira dan Allah murahkan rzeki kau :)

Bukan bermakna saya tulis post macamni so lepasni kau pi masjid masukkan RM10 dan berharap RM10 akan berubah menjadi RM100 dan kau tertunggu-tunggu. Kau ingat ASB ? Hehe. Ikhlaskan hati dan tawakal. Percayalah. Allah tak menjadikan sesuatu tu sia-sia.

Put ur trust on Him.
Put ur trust on Him.
Put ur trust on Him.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...