FOLLOWER

Friday, September 7, 2012

TEDDY LOVE CHILDREN

Jom join !
Seriously saya sangat-sangat berminat. Ofcz sebab saya sendiri banyak teddy. Tapi tak da lah nak bagi semua teddy, sebb ada sesetengah anak patung, incik lalan bagi, kak ain, kak aida.. So, saya lebih ke arah barang2 permainan adik-adik saya yang saya sayangi. Mereka tu, malam ni beli permainan, esok sure dah bosan. So, daripada berlonggok di stor. Saya nak ajar mereka. Menolong orang yg memerlukan. Yang tak ada permainan macam mereka

Nak sedekahkan wang rm1,000,000.00 kita kata kita tak mampu. so ? Skg kita ada peluang dan tersangatlah mampu. Why not kita join ?

Join this group, pada yg ada di area berhampiran mereka, boleh pass by hand. Tapi macam saya dijohor, sedangkan mereka dipahang. Just join them by post. Mereka akan pm kan alamat :)

Ok, that's all.
Marilah menuju ke syurga !

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...