FOLLOWER

Thursday, September 6, 2012

OPEN HOUSE DI RUMAH TERUNA

Assalamualaikum.

Harini, buat pertama kali nya saya menjebakkn diri, di dalam persiapan rumah terbuka bagi si teruna idaman. Haha.

Macam yg uols maybe tahu, saya membantu mereka menyediakan masakan untuk rumah terbuka tu. Memang penat, tapi rasa sangat gembira bila dapat membantu orang especially kekasih hati ;p

Dan buat pertama kalinya saya bersua muka dengan rakan serumah incik lalan. Iaitu Rizal dan Don. Tak lupa juga, Wan Maros. Biasanya just dengar incik lalan sebut nama dieorang je. Kalini dapat berjumpa.

Mula-mula nk masuk, serius rasa berdebar. Macam nk berjumpa mak mertua pula perasaan tau. Malu-malu. Rasa nk menyorok je. Haha. Even pada hakikatnya saya ni bisingg mulutnya.

Firstly saya nak komen, mengenai Rizal. Orang nya boleh tahan, dan tak tahu kenapa bila pandang muka rizal terus terbayang Along Spoon.. Ala, yang nyanyi lagu "rinduuu, rindu serindu rindunyaaaaa" ingt tak ? Haha. Maybe sebab kening dia kot. Dan incik lalan kata rizal pemalu, tapi dia start tegur saya dan dia potg limau, saya potong kek. Bila dia tegur, saya apa lagii. Saya pantang ditegur. No problem. dia memang best !

Second, Don. Nama sebenar dia memang saya tak tahu, mana dapat DON pun saya pelik. Muka dia pn saya pernah nampak ! Aishh ! Serius tau ! Blogger. Macam pernah terbaca blog dia. Orang nya banyak cakap, dn kelakar. Incik lalan slu cter yg don ni sgt pengemas orangnye.
Dan dari perwatakkan dia aha memang saya tahu dia rajin orang nya. Untung gf nye.

And then, maros azwan. Ni memang saya dah kenal awal tapi just melalui FB. Dan saya pun sendiri tak tahu, adakah saya add dia. Ataupun dia add saya ?? Tibe2 dah ada. Dan mungkin juga sebab kami mempunyai mutual friend yang sama, so automatik fb akan invite kami untuk add satu sama lain. Kalau wan ni, orangnya smart dan serius+funny. Muka garang, tapi bila berborak dia sangat best.

Bila tetamu semakin ramai dan kerja saya siap. Saya pun balikkk.. Hopefully tak ada sapa2 tkena cirit birit. Huhu


With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...