FOLLOWER

NUFFNANG ADS

IKIA (AQUARIA PET)

Jangan uall ingat melaka tak ada IKEA ok, cuma sebutan tu je lain sikit menjadi IKIA. Hehe. Sangat best ! Mula-mula sekadar terfikir mencari makanan kure2. Tapi bila ke sana macam-macam ada.

Dan saya sangat lega ! Kerana tak ada ular ! Fuhhhhhh. Saya alahan betul dengan ular, ampun maaf lah. Ingat lagi dulu masa sekolah rendah, so dapat tiket untuk tengk pameran ular. Sebelum masuk tu memang bersemangat waja lah. Fikiran terbayang-bayang pameran ular tu maybe macam zoo, ada macam2 binatang lain juga. Tapi ! Bila masuk je. Ternampak ular sawa besar mak oi kat tengah dewan ! Terus lari keluar dan muntah. Eee, bukan takut, tapi geliii.

Seriously, dan even uall guna handbag/wallet berharga rm100,000.00 tetapi menggunakan kulit ular. SORRY. Bagi percuma, letak berlian pun tak kan saya ambil. Huh, memang rasa nak pitam dan nak muntah kalau nampak ular / kulit ular / corak ular.. TERMASUK ULAR PLASTIK ATAU KAYU. Yg mainan tu. Sorry. Jangan bergurau dengan saya menggunakan itu, kerana anda akan berjaya mmbuat saya menangis dan memusuhi anda sepanjang hayat.

Ok, berbalik pada topik. Actually tempat tu baru dibuka, sebelum ni dikawasan batu berendam. So kalau uall nak apa2 peralatan/permainan atau apa2 lah untuk haiwan pliharaan uall, semua ada di IKIA tau. Pakaian hamster dan anjing pun ada. Dan mungkin juga bagi yang muslim, anda ingin memakaikan kucing anda pakaian ?? Anda boleh cuba. Haha

Ok. Lain kali kita berjumpa disana ye :)
Saya berminat pada kura-kura.
Anda ???

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: