FOLLOWER

Tuesday, August 14, 2012

SAMPUL RAYA MAYBANK

Walaupun bestfriend saya (incik perdana) kerja kat maybank, walaupun maybank sebelah farmasi saya. Walaupun mereka selalu tolong saya dikala memerlukan bantuan.

Saya still nak kata,
Dan saya still nak complain.

Hmm,
Tak cantik lah sampul duit rya mbank tahun ni (yang hijau pekat).. 3 tahun lepas cantik, warna gold ! Memang cantik sangat, tapi makin lama makin tak cantik.

Lepastu banyak orang complain, kata maybank tahun ni kedekut, tak da bagi sampul angpaw pada custmer. Tak da pelwa langsung. Apakah ? Ini tidak adil sungguh.

Apapun,
Kepada yang mengingati,
Tq ! Even sampul angpaw ni tak da isi. 50keping lebih dari cukup lah ! Terima kasih ya ! :)

Cuma,
Cari lah designer yg cantik sikit. Maybank bank tkemuka kn bbanding bank lainn,...

Next year,
Minta kk alai buat sampul angpaw dari farmasi lah ! Lpastu ada gambar saya, kkani dn kkaida. Haaha. *pang ! Melalut.

Ok. Gunait ;D


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...