FOLLOWER

Tuesday, August 14, 2012

IRMA HASMIE TELAH MENGANDUNG

Wah ! Ok. Saya Over kan ?
Just macam dapat rasakan kegembiraan mereka. Allah Maha Pemurah lagi Maha Mengetahui, selepas kepayahan irma dan penghijrahan irma. Allah hadirkan Suami (REDZA) yang serba sempurna, even sebenarnya seorang duda. Tapi tu tak menggugat apa-apa masalah pun.

Dan sekarang,
Rezeki Ramadhan,
Bakal dikurniakan cahaya mata pertama :)

Tahniah diucapkan kepada Irma Hasmie yang kini berbadan dua dengan usia kehamilan 4 minggu dan bakal bergelar ibu tidak lama lagi.

Kata irma pada porta murai :
"Insya Allah, memang betul saya sudah mengandung. Sekarang ini pun saya agak tidak sihat dan banyak muntah-muntah. Usia kandungan saya 4 minggu dan sudah mahu masuk ke 5 minggu. Saya selalu muntah-muntah dan tidak boleh menerima makanan. Namun, doktor memberitahu bahawa ini simptom biasa. Saya berharap badan saya cukup kuat menghadapinya."


Tahniah for Irma dan Redza ! :)
Tak sabar nak tgk kecomelan anak dieorang !! ;D


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...