FOLLOWER

NUFFNANG ADS

PERKARA PALING INDAH

Perkara paling indah di dunia ada lah BERANGAN !! Haa, seriously lah okeh. Jangan nak cover line lah kan kata konon tak pernah berangan.

Kalau dulu masa kecik, bila tengk cartoon barbie je, mula lah addicted pada patung barbie dan berangan nak jadi macam barbie. So baju, beg, semua nak barbie. Hehe *tsskk, tiba2 rindu pada alisya (-_-). Saya pun macamtu, tapi saya addicted pada cartoon sailormoon. Sampai menangis2 tengk cartoon tu. Over kan ? *pang ! ;p

Bila dan dewasa tua macam sekarang ni, berangan pula pk kan masa depan ?
Almaklumlah, bila da besar tak da lagi tgk2 cartoon ni. Semua realiti.

Pernah berangan nak buka nursery. Saya ? Jaga duit lah, taukey kan ? Hehe. Kak ain ? Bab jaga budak sebab kak ain dia blemah lembut sikit. Kak ani ? Bab decorate sebb kk ani banyak kesenian. Kak aida ? Bab mgajar sebb dia ad pgalaman jaga anak. Haha. Yelah, saya jaga duit lah. Cukup bulan, bayar bayar. Hehe. *berangan je lah

tapi sehingga kini, tak luput2 dari ingatan, saya nak jadi surirumah !! Da penat lh bkerje... Saya nak jaga makan, pakai, kediaman dn diri suami saya. Saya nk jaga anak2 saya secomelnya dan tak comot. Saya nak tumpukan untuk mereka. Tapi bukan lah surirumah yang berkain batik tu. Nope ! Seorang surirumah yang memakai heels okeh. Memiliki sebiji evo10 berwarna merah. Dan kelua dari kereta itu, seorang hot mama memakai heels dan mendukung seorang baby ! Diiringi anak gadis yg cun melecun. *berangan teruk kan ? Kalau incik lalan ada ni, dh lama dia tarik telinga ni ;p

Kalau incik lalan, dia asyik kata nk sebijik banglo + sekarang dia addicted pada landscap lah. Pukul 2 pagi call. Then kita pula terjaga dari tidur, dan dia pula syok bercerita tentang landscape idaman dia. Cehh.. Dia lagi over ok, RM100 pn kedekut, ada hati nk buat landscpe RM100,000.00 ?? Piirraahh... Haha *dia lagi over !

Entah lah, saya impikan jadi surirumah sebab, saya nk jaga insan kesayangan. Mcm incik lalan, dia minat bisnes bab ladang + penternakkan. Macam saya ?? Saya kurengg lah kearah tu. Kn saya dah kata, saya nk jadi surirumah :D

Ok2. nak tidur ni, dah tgh malam memang banyak melalut. Maaf lah ye. Hah ! Gambar kt atas ni adalah BUKTI dia tengah berangan, khusyuk bercerita mengenai impian dia. Actually bosan giler. Sebab apa dia minat, saya tak minat. Huhu

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: