FOLLOWER

Wednesday, May 2, 2012

ME

" Saya orang biasa, saya tak susah dan saya tak senang. Tapi saya selalu ingat, saya ni anak sulung " :)

Tak tahu kenapa, ayat ni keluar dari hati saya. Dan rasa tenang dengan ungkapan dari hati "saya ni anak sulung" sebab ayat tu boleh bagi saya kekuatan supaya jangan give up. Fatin, its not easy to being easy.

BUT I'm proud, I have my lovely family, mama abah yang sangat cool dan adik2 yang dengar kata. Boyfriend yang luar nampak matured but when with me he changed ! then being crazy so that's y kalau org puji dia pendiam saya muntah 88kali. Haaha. Kawan-kawan yang awesome especially my girl noraini shariat. saudara mara yang sangat happening ! Kalau u lepak rumah tok, confirm gelak sakan. Adik2 incik lalan yang mudah mesra dan insyaAllah can be my bestfriend too, can share everything, anything and whatever like my own family.

I've everything. Allhamdulillah. Thank you Allah :')

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...