FOLLOWER

Wednesday, May 2, 2012

CURANG ! UNFAITHFUL !

Sila imagine lagu Rihanna (Unfaithful) dan baca kisah ini ;p

Like u guys know lah kan, semalam saya ke GSC dataran pahlawan, eh ! Semalam hari selasa, Oh My God, entry semalam saya tulis "Relax at Sunday" sepatutnya "Relax at tuesday" huhu. Whatever !..

So sambung cerita, dan sementara tunggu 3.30pm, saya dengan incik lalan duduk di Garden Cafe.. Dan biasa lah perempuan kan ? Setengah jam duduk rasa muka bminyak then saya ke toilet sekejap touch up2 make up sbb get ready nak masuk tgk movie kan, so saya pergi toilet dan incik lalan tunggu saya di cafe tu,

Masa dalam toilet, mhadap cermin, ambil compact powder, sapu-sapu-sapu kat muka. TIBA-TIBA ada seorang awek ni, uih, body sylinder. Tergopoh gapah masuk toilet untuk jawab phone, memandangkan dalam toilet kat Shopping Complx bukan besar sangat pun kan ? Terdengar lah perbualan aweks tu dengan somebody yang berbunyi :

"Hello baby, sorry ayang lambat angkat call dari baby.. Ayang tengah busy kerja ni, baby jangan marah ye ayang lambat angkat call dari baby, ni pun banyak kerja lagi belum siap, kelam kabut sangat b.. Penat sangat-sangat.. Malam ni kita jumpa ye b ? I miss u baby.. Love u.. U jangan naughty tau..Bye"

Then dia off phone dan keluar, bayangkan, dalam toilet tu, semua pmpn tmasuk saya dalam keadaan STATIK. Bila pmpn tu keluar baru lah semua buat2 betul kan shawl lah, rambut lah, make up lah. Haha. Actually saya still tk fikir negative lagi, mana tahu lah awek tu kerja jadi sales kat shopping complx ni kan ? So dia angkat phne kat toilet sebab takut boss dengar ke kan ? Saya still pk positive.

BUT THEN, bila saya kembali ke cafe. Awek tu duduk betul2 disebelah table saya. Dan kalini baru saya fikir negative toward that girl. SAH CURANG lah k. dia makan dengan seorang lelaki, peluk2 pinggang, lentok sana, lentok sini. Suap2 makan lagi. Tadi kata tengah bekerja kan ? Upss, kantoi ;p

Dan peringatan, kalau kita lah kan ? Tiba2 BF/GF kita dapat call dan nak angkat call tu dia lari dari kita, sembunyi2 kan phone, itu BAHAYA okeh (remarks !)

So dalam keadaan berbisik cerita lah pada incik lalan, dan saya kata pada dia "kalau kite lah kamu angkat call jauh2 dari kita, even kamu angkat call dalam toilet lelaki pun kita ikut ! I don't care." Haha

Pengajaran nya, jangan angkat phone dalam toilet awam ! ;p

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...