FOLLOWER

Wednesday, May 9, 2012

KASIH AYAH

Sorry, gambar x clear cuz dari CCTV.
menyentuh hati saya..

Si ayah baru berumur 34 tahun,
Tapi menghidap kencing manis sejak berumur 18 tahun..
Uncle tu cerita, dia terlalu suka minum minuman beralkohol, shari 5 tin..
Kalau tak minum, dia akan rasa haus yang keterlaluan.

Dan sekarang,
Kulit mula mengelap,
Mata sedikit juling,
Kulit mengering dan menghitam.
Badan pun mula luka-luka
Seminggu 3 kali cuci buah pingng..

Rasa terharu tengk anak dia,
Cuma 8 tahun, tetap disisi ayah dia,
So masa kak ani jual machine untuk cek glukose, ayah dia kata ;
"Tunjuk pada anak saya, dia ingat,saya dah x ingat.."

Dan ayah dia kata
"Saya ada 3 anak, dan dia paling baik dengan saya, kemana-mana dengan saya"

Lagi terharu, tengk kesungguhan si anak cuba mmahami cara nk cek blood sugar,
Cara nk inject, tolong ayah dia,
Pastikan duit yg ayah dia bagi tk silap kira..

Haish, kalau u all yg sedg baca ni pun, sure rasa seram sejuk nk inject kan ? Masa 8 thun ? Apa lah yg kita tahu sangat kan ?

Dan anak dia bijak ok.
Ayah dia asyik kata
"Dia sangat bagus, saya pengsan dia tolong telefon ambulans, dia tidur dengan saya, semua dengan saya, kalau tak ada dia, saya susah"

Haish. Kasih seorang ayah dn anak kan :')

*25mei ni birthday my dad !! Need surprise for him !

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...