FOLLOWER

Tuesday, April 17, 2012

HOSPITAL PAKAR SULTANAH FATIMAH

Currently at Hospital Pakar Sultanah Fatimah..

Semalam incik lalan diserang sakit kepala teruk + Demam.. Bila duduk di aircond dia rasa ngilu badan dn kepala yang berdenyut teramat sangat, tapi bila berada dalam cuaca panas katanya kepala dia sakit dan rasa nk pitam.. so sebagai kekasih yang dianggap penjaga, balik je kerja saya ke melaka. Tapi ceh, sihat walafiat je tengk. Dan 1 kelemahan dia yang saya tak boleh nak blah, tangan berurat bukan main, muka gagah, TAPI bila makan ubat, takut nak telan ! Haha.
sanggup dia patah kan ubat tu (-_-")

Dan sekarang, hantar abah ke Hospital.. Abah tiba-tiba diserang sakit dada, dan buat pertama kalinya saya drive bawa abah.. Sebab biasanya abah tak bagi saya drive, hehe. Dan spanjg perjalann abah kata saya bawa laju even actually just 60kmj je (-_-") dan now abah still dalam pemeriksaan. Doa kan semua baik2 sahaja ye.. InsyaAllah.. Aminn..

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...