FOLLOWER

Wednesday, April 18, 2012

SIAPA KAU ??

Assalamualaikum

Topik hari ini mengenai siapa kau !! ? *macam garang tak ? ;p
actually kan, saya berasa hairan dan perliks.
baru-baru ni bila saya buk DASHBOARD BLOG
kemudian saya cek TRAFFIC SOURCES,
dan kerap kali saya lihat di SEARCH KEYWORDS,
sure ada pencarian mengenai 
DR AHMAD FAIZAL SULAIMAN..

sangat-sangat menghairankan,
kenapa hairan ? 
sebab kepada sesiapa yang rajin baca blog saya,
sure mereka akan gelarkan jantung hati saya tu as "incik Lalan"
kalau kemana-mana dan ada orang tegur "incik lalan sihat ??"
so confirm lah memang dia ada terbaca blog saya,
dan jarang sekali untuk saya mentioned kan 
DR AHMAD FAIZAL SULAIMAN
dan jarang sekali untuk saya asyik bcerita mgernai pkerjaan lalan
sebab saya faham, isu itu sensitif..
tetapi akhir-akhir ini pencarian nama itu meningkat,
dan saya semakin hairan hairan hairan.

ada juga saya sampaikan pada incik lalan,
dan dia sendiri terkejut dan tergelak,
nak dikatakan kawan incik lalan,
hmm, incik lalan tu bukan kaki online, balas sms pn payah ok,

so, siapa yang berusaha menjejaki incik lalan ye ??
so kepada si pencari,
saya ada hadiah untuk anda ;D

memandangkan anda asyik google
DR AHMAD FAIZAL SULAIMAN,
last sunday, saya berjaya merakamkan gambar2 beliau,
hayatilah lah yew. huhu ;p


















Ye, gambar2 ini menunjukkan riaksi2 melampau ;p
actually dah pesan pun pada dia suruh dia dudk elok2,
tapi dia buat tk peduli,
kononnya bila dia duduk macamtu dan buat macam2 gaya tk elok
kononnya saya tk publish,
silap lah. HAHA


semua ni gambar last sunday,
berkelah bersama beliau







with love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...