FOLLOWER

Thursday, December 8, 2011

PLEASE RESPECT OTHERS

Assalamualaikum

I hate bila ada orang menganggu insan kesayangan saya dan I hate bila insan kesayangan saya terlalu berdiam dan membiarkan mindanya diganggu dan I hate this situation and I hate because I can't do something.

SubhanaAllah.

please lah. Tolong rasional dalam setiap apa pun perbuatan anda. Don't being TOO PSYCHO. Boleh ? Fikirkan akibat dari perbuatan bukan nye melakukan perbuatan tanpa berfikir.

And please learn to respect others.
Saya sgt marah & at the same time saya sedih. Saya sgt terasa. and awak langsung tak jaga hati dia.

" berfikir sebelum berkata-kata. bertindak mengikut akal. kadang-kadang. kita terlupa nak jaga hati orang lain sebab kita terlalu teruja menjaga hati sendiri. tapi kalau terlukanya hati orang lain, bahagiakah hati kita sendiri itu nanti? "

* sedih sgt sgt sgt.

Yang benar,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...