FOLLOWER

Friday, December 9, 2011

SUP PUNYA PASAL EKZOS YANG KENA

Kereta saya dah sihat ! :)
kepada yang sempat baca entry haritu.
(tp saya dah delete sbb ada slot hati pns masatu) ;p
so u all tahu lah kan
my ekzos kereta telah menimbulkan kemaluan dikhalayak ramai dengan membunyikan kebisingan
memang sangat memalukan, 
ini semua SUP TULANG punya pasal, 
konon nak tunjuk diri ni KEKASIH GADIS MELAYU TERAKHIR lah kn (-_-")
cik lalan balik kerja akuh siap bagi servis hantar lauk kat Tol Ayer keroh.
Pagoh-Ayer keroh (2minit bjumpe)*demi mmastikn kekasih kenyang.
anda mampu ?

sat nak bagi u all dengar kereta saya mengaum


maaf la saya sekadar menunjukkan Dinding rumah sahaja
segan lah, nak tunjuk kereta seksi saya. hehe 

masa kejadian ni berlaku.
fikiran saya sangat lah tensi ! risau.
TAPI, esoknya hantr ke bengkel, just di kenakn cas RM15
baru boleh senyum lebarrr 
^______^

ok sekian. entry kalini pendek tapi ayat melalut. maaf lah.

withlove,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...