FOLLOWER

Tuesday, December 6, 2011

NAFSU KETIKA DEMAM

Assalamualaikum

I'm too tired yesterday and the day before,and now, im chasing my nose! mucus were everywhere. Perkara paling sexy at this moment, my eyes sparkling like anime sebab bila demam mata saya tend to berair saya meleleh2. sama laju leleh dengan hingus T_T

Then I wishlist something ;

saya demam dan saya teringin anggur.
saya demam dan saya baru balik kerja.
saya demam dan saya baru lepas rendam muka dalam baldi.
saya demam dan saya nak sushi.
saya demam dan saya nak pizza hut.
saya demam dan saya taknak kfc. 
saya demam dan saya taknak secret recipe.
saya demam dan saya mahu chickenchop.
saya demam dan saya mahu terjun dalam ais.
saya demam dan saya nak makan aiskrim sampai mulut beku.
saya demam dan saya terhuyung hayang.
saya demam dan saya pasang lagu lazy song. 
saya demam dan saya switch off lampu.
saya demam dan saya nk something sweet and sour in my mouth. belimbing should be nice.
saya demam dan saya baru habiskan tuna seperti kucing kelaparan.
saya demam dan hidung saya tersumbat tapi saya terbau tomyam. homay!

*I’m having this super duper big stomach, hyper and touchy monster when im sick.

With love,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...