FOLLOWER

Tuesday, December 27, 2011

GHOST PROTOCOL

Assalamualaikum,

semalam. hmm, ye saya tahu, 
betul kata orang jangan terlalu excited terhadap sesuatu
ye ye ye, saya terlebih excited kan konon nak tengok OMBAK RINDU ?
ye ye ye, nak habaq lah ni, OMBAK RINDU dah habis ulang tayang di panggung
tapi tak pa, saya dah kawtim dengan owner vcd cetak rompak,
dia inform saya, esok vcd baru sampai. waa ;D
sumpah akuh bukan lanun cetak rompak k.
sekadar mencari mana yang lebih berbaloi. huhu

sampai je MBO, incik Lalan duk gelak-gelak
yelah. kempunan tau.
nak tak nak, 2 pilihan SHERLOCK atau GHOST PROTOCOL
tapi actually saya nak tengok
SUATU MALAM KUBUR BERASAP
eh ke SATU MALAM KUBUR BERASAP ?? 
entah, as long u all faham ;p
tapi macam biasa lah, dia demand kata cerita melayu
seminggu dah blh tgk kat utube. ceh !
so belek2 skreen terpandang TomCruise !
apa lagi, fine ! jatuh cinta.
jom tengok GHOST PROTOCOL !!


mula-mula dengar tajuk,
saya bayangkan cerita HANTU, almaklumlah GHOST ?
then PROTOCOL ? so membawa maksud cara-cara menjadi hantu
so saya bayangkan kot2 lah TomCruise ni ada kuasa ghaib ke kan ?
then lawan dengan hantu jahat.
then Tom Cruise menang. haha

rupa-rupanya cerita penyiasat, seriously best !!
even action tapi santai dan ada komedi.
Hero Handsome dan Heroin Hot !!

ok. nak cerita panjang2 jalan cerita pun confirm u all boring kan
cerita2 mengenai penyiasatan ni.
so tengok lah sendiri ye.
selamat menonton ye ;)


with love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...