FOLLOWER

Tuesday, December 27, 2011

BUTA CEMBURU

Assalamualaikum

Yup ! saya memang kuat cemburu tetapi BERSEBAB
bila fikir rasa lawak tapi nak share pada u all, ok camni ceritanya,
incik Lalan ade terima 2 orang gadis melayu untuk praktikel.
Tetapi antara 2 tu sorang ni saya rasa sedikit gediks
berumur 21 tahun kalau tak silap lah.
so hp incik Lalan ni ade penyakit sikit tau,
bila call saya payah dengar, sedang saya belek-belek-belek,
terbaca mesej yang boleh mengundang urat2 tegang dikepala saya
*sapa tak sayang boyfriend kan ? 


mesej pembuka bicara, asyik2 sibuk dia tanya
"Dr kat mana"
buka bawah lagi pun tanya kat mana,
eh, eh, eh ini aweks
saya sendiri pun masa incik lalan bertugas tak pernah sibuk2
nak bertanya kat mana lokasi dia tau.
mula-mula saya fikir positif lagi


amboi ! see minta belanja Pizza !
hamboii~ siap ajak incik lalan keluar,
ini betul2 lah membuatkn saya geram.
hello, saya sendiri tk pernah mesej Boss saya 
even boss saya perempuan macam diatas tau,
ajak keluar makan pizza. haish
sebab saya tahu respect kecuali kalau boss volunteer nak ajak.
betul tak ?
 

still minta hangout dgn incik lalan
ape tak pernah makan pizza ke ? eee, tension betul !
dan incik lalan balas "Boleh" memang istiharkan perang nih ! hehe
eh, x lah, ada bukti, tak klua pn,
after sunday pun dia still mesej incik lalan,
ajak hangout lagi, tak malu betul lah T_T

3 kali dia mesej incik lalan dan incik lalan tak reply
dan pizza lagiiiii !
bila saya bebel2 pada incik lalan, incik lalan kata
"ala budak2, kamu tengok style dia menaip pun tahu dia budak2,
dan jangan cari pasal kelua dengan student practikel
, kite pn jaga nama baik kita jgak"

At last saya boleh menarik nafas lega
sebab dia dah nak pulangg,


TAPI, u all baca
"jangan rindu saya"
T_T
SubhanaAllah gadis-gadis sekalian,
berhati-hati lah kalau nak berkata-kata manis, 
ada juga saya try ajukkan cara penulisan thats girl lagi-lagi part
"Yippie !!!" sambil terloncat gituh bile baca
dan incik lalan gelak hebat dan dia kata saya pelik, T_T


he's taken and he's mine

with love,
FatinFashiekin'

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...