FOLLOWER

Wednesday, December 28, 2011

AMANAH SAHAM BERHAD & PELINDUNGAN HAYAT

Assalamualaikum

Hei, just wanna to tell u guys. Kalau ade sesiapa berminat dan berazam sempena tahun baru ni untuk join ASB so just contact me. Why ? Tak faham ape tu ASB ? Kalau tak faham u all can come to me then we meet. Hah, maaf lah ruangan comment di blog saya memang saya privacy kan. So anything just pm me through FB, find FATIN FASHIEKIN then we meet. Kalau tak nak join tapi just nak tambah pengetahuan pun why not. Sangat dialu-alu kan.

Beside that, bukan sahaja mengenai ASB, if u guys still belum ambil ape2 insurans pun come to me, dun worry, saya bukan based from 1 company. Its up for u guys, then make ur choices. Depends from ur salary dan tahap kemampuan, even RM30 sebulan pun ade.

Sorry, actually if saya taip panjg2 mengenai ape kelebihan dan kekurangan sure u all tak nak baca. Kan ? Hehe. Just PM then we meet, 

About ASB saya under 1 bank. But for insurance banyak, boleh buat pilihan sendiri tanpa perlu membuat pilihan atas 1 company je. 


Truly me,
FatinFashiekin




No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...