FOLLOWER

Wednesday, November 16, 2011

SESI KISAH DONGENG !

Assalamualaikum

jom berangan !
saya nak kumpul duit banyak-banyak
buka own bussines
dan menjadi wanita berjaya disamping insan tersayang

saya nak kahwin nanti wedding dress dari hattadolmat



cantik kan ?
saya nak tema perkahwinan saya simple tetapi nampak elegant & sophisticated !

then nak handbg dan heels from Dato' jimmy choo




saya nak ada rumah idaman, penthouse boleh kan ?
saya nak ada BMW 3series boleh kan ?
saya nak melancong satu dunia dengan keluarga tersayang
saya nak balas jasa keluarga tercinta
saya nak capai semua dengan duit saya sendiri

nak ! nak ! nak !
semua orang nak yang terbaik kan ?
semua orang mampu,
cuma kita kena berusaha dengan kuat dan lebih. berusaha !

apapun, Ya Allah aku bersyukur dengan segala kurniaan-MU
kini buat ku dan keluarga
Allhamdulillah

ok. mengantuk. 

Ya Allah Permudahkan lah jalan rezki ku. Amin.

with love,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...